سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمنای از خدای عشق

ارسال‌کننده : کد خدا در : 89/3/3 4:44 عصر

خدایا تو خودت گفتی توی دل شکسته خونه داری  خدایا دل شکسه ام نمی آیی؟

خدایا
تو منو عاشق کردی
 تو منو مجنون کردی 
حالا که عشقم از دستم رفته اونو دست
تو میسپارم خودت نگه دارش باش خدای خوب و دوست داشتنی من خودت کمکش کن
هرچه
زود تر منو فراموش کنه  خودت زود یکی رو وارد زندگیش کن دوست ندارم خیلی
طعم تنهای رو بکشه آخه اون گناه داره من خودم خوب میدونم تنهای چه سخته پس
از تو می خوام دیبای منو تنها نزاری هم میخوام خودت هواشو داشته باشی هم
یک پسر خوبو مهربونو وارد زندگیش کنی آخه دیبای من خیلی احساساتی بود دوست
ندارم دوری من اذیتش کنه درسته که منو فراموش می خواد کنه شایدم تا حالا
فراموش کرده باشه ولی به هر حال بعضی وقتا صدای قلب شو میشنوم که صدام
میکنه خدایا اگه من نیستم که به درد دلش گوش کنم خودت ......
خدایا خوب میدونم که همه پسرا..... ولی اگه تو بخوای میشه دوباره یکی مثل من....
خدای عزیزم به حق تنهای من نزار دیبام تنها بمونه اون یک مرد می خوادکه بهش تکیه کنه خودت یکی رو براش پیدا کن
سخت ترین دعای زندگیمو کردم ولی با نهایت عشق آمیــــــــــــــــن


وقتی که خاکم می کنن، بهش بگین پیشم نیاد

بگید که رفت مسافرت، بگید شماره ای نداد

یه جور بگین که آخرش، از حرفهاتون هول نکنه

طاقت ندارم ببینم به قبر من نگاه کنه

بهش بگید نشست به پات، بهش بگید نیومدی

بگین هنوز دوستت داره با اینکه قیدشو زدی

دوستت دارم دیبای من







کلمات کلیدی : خدای عشق، قتی که خاکم می کنن، بهش بگین پیشم نیاد