سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خطر جدی موسیقی راک اند رول

ارسال‌کننده : کد خدا در : 87/4/9 6:3 عصر

موسیقی راک هنوز به طور کامل وارد ایران نشده اما ورود آن یعنی ورود تمام مفاسد اجتماعی سیاسی و..... افرادی که به کشور های غربی سفر کرده باشند حتی کشور های که مدعی آزادی اند ملاحضه کردند که آنها هم در حال مقابله با این گونه موسیقی اند ورود راک اند رول یعنی ورود فساد جنسی رکود علمی ،شکست اقتصادی  ودر نهایت ترویج شیطان پرستی که بعدا مفصل به این موضوع خواهیم پرداخت

راک چیزی شبیه به رپ اما کاملا متفاوت با آن است در زیر به توضیحاتی درباره راک میپردازیم 

اما قبل از آن باید گفت خطر آن باید را کاملا جدی گرفت 

 

موسیقی راک (Rock) و گروهی از سبک‌های موسیقی مربوط به آن از سال 1955 بر غرب سایه افکند سایت اینترنتی “میوزیک” (Music) ضمن بیان این مطلب به بررسی تاریخ موسیقی راک در جهان پرداخته و نوشته است: «موسیقی راک در سال 1955 در آمریکا گسترش یافت، اما تحت تاثیر فرهنگ‌های گوناگون و سنت‌های موسیقایی همچون موسیقی مذهبی، موسیقی بلوز (موسیقی حزن‌انگیز سیاهان)، موسیقی کلاسیک، موسیقی محلی، موسیقی الکترونیک و موسیقی رایج آسیا،‌ آفریقا و آمریکا لاتین شکل گرفت. موسیقی راک به سبک‌های موسیقایی ارجاع داده می‌شود که بعد از 1959 به شدت تحت نفوذ آهنگ‌سازان سفید پوست قرار گرفت. سایر سبک‌های اصلی موسیقی راک شامل "راک اند رول"‌ (Rock and roll)، ژانر اول موسیقی و موسیقی "ریتم اند بلوز" (rhythm and blues) است که تحت نفوذ آهنگ سازان سیاه‌ پوست آمریکایی بود. هر کدام از این انواع اصلی موسیقی زیر مجموعه‌های گوناگونی همچون هوی متال (نوعی موسیقی راک الکترونیکی) پانک و گرانگ (grunge) را در بر می گیرند، در حالی که نوآوری در موسیقی راک اغلب در مراکز محلی همچون نیویورک، کینگستون، جامائیکا و لیورپول اتفاق افتاده است؛ ‌اما اکنون تاثیر موسیقی راک به صورت گسترده در سراسر جهان احساس می شود. از شخصیت‌های برجسته‌ی تاریخ موسیقی در این زمینه می‌توان از "چارلی کریستین" نام برد.

 

گونه‌ای موسیقی عامه‌پسند که در دهه‌های ?? و ?? میلادی در امریکا با نام راک اند رول شکل گرفت و از نظر تأثیرات اجتماعی و گستردگی شنوندگانش در بین انواع موسیقی بی‌همتا است. نام راک کوتاه شده عبارت راک اند رول است و از فعل to rock در زبان انگلیسی به معنای جنباندن و تکان خوردن می‌آید. از اواخر دهه ???? میلادی نام راک اند رول صرفاً به موسیقی دهه ?? و ?? اطلاق شده ولی نام راک همچنان به‌عنوان نام فراگیر این گونه (که شامل راک اند رول هم می‌شود) به‌کار می‌رود. این موسیقی در بلوز ریشه دارد.

 




کلمات کلیدی :